Üdv újra!!

2011.01.14. 10:32

Üdvözlet mindenkinek, akár tag akár nem! Visszatértem! Aki nem ismerne Jackmorf vagyok, ennek a szövetségnek a létrehozója, már vagy egy éve nem játszottam, de ahogy most benéztem, az hihetetlen. Amit hajdani helyettesem Doncy művelt Asterion társaságában, az nagyon durva!! Én mint Consilieri ténykedem most, ami kb. olyan tanácsadót jelent. És persze én szerkesztem ezt a honlapot. Tényleg jó érzés viszatérni, de ahogy látom, én vagyok a leggyengébb tag XD, úgyhogy most rohamos fejlődésbe kezdek :). Ami ezt az oldalt illeti én folytatom a szerkeztését! :)

Úgyhogy az aktualitásokra rátérve:
Kéne gyűjteni a céhes kazira, úgyhogy mindenki a szintjéhez képest adakozzon, ez egy ideiglenes megoldás, majd tárgyalok Doncy-val a pontos adókról. :)
Bár kérdéssel bármikor fordulhattok hozzám is! :)


Üdv.:  Jackmorf - Consilieri

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralyisereg.blog.hu/api/trackback/id/tr582582877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása